Napęd elektryczny SupraMatic E i P

Napędy elektryczne SupraMatic 

SupramaticE

Dane napędu:

Silnik przekładniowy 230-240V/24V, tryb pracy 0,20 kW, siła ciągania i naciągu 800 N, prędkość otwierania ok. 25 cm/s ,oświetlenie 20 led, maxymalny wymiar bramy 5500x3000,max  powierzchnia bramy 13,75 m2, ilość miejsc parkingowych 12, ilość cykli bramy na dzień max  25

SupramaticP

Dane napędu:

Silnik przekładniowy 230-240V/24V, tryb pracy 0,20 kW, siła ciągnięcia i naciągu 1000 N, prędkość otwierania ok. 25 cm/s (w przypadku bram o powierzchni ponad 9m2 max.0,22 m/s),oświetlenie 30 led ,maxymalny wymiar bramy 6000x3000, max  powierzchnia bramy 15 m2, ilość miejsc parkingowych 12, ilość cykli bramy na dzień max  25

Elektroniczny układ sterowania:
Sterowanie mikroprocesorowe, automatyczne zapamiętywanie ustawień układu rozłączajacego i położeń krańcowych, łagodny start i zatrzymanie, podwójny elektroniczny wyświetlacz 7-segmentowy, regulowane oświetlenie i częściowe otwarcie, funkcja automatycznego zamykania z możliwością regulacji, czas zatrzymania po aktywacji 5-300 s (uwaga: wymaga zastosowania fotokomórki). Sterowanie na impuls


Oświetlenie
30 diod LED z funkcją biegnącego światła w kierunku ruchu bramy

 

Szyna prowadząca:

Samonośna szyna stalowa z pasem zębatym poliamidowo poliestrowym i z suwakiem prowadzącym z tworzywa sztucznego; automatyczny naciąg pasa transmisyjnego – 1.częściowa

Wyposażenie standardowe: 

  • kompletny, cyfrowy system zdalnego sterowania wyposażony w nadajnik ręczny czterokanałowy HSE 4 BS (czarny z nakładkami z tworzywa sztucznego)
  • zintegrowany dwukierunkowy odniornik 5-kanałowy BS pracujący na częstotliwość 868,3 MHz
  • szybkie rozryglowanie obsługiwane od wewnątrz
  • przewód sieciowy z wtyczką uniwersalną z uziemieniem,
  • zintegrowane oświetlenie garażu, nastawione fabrycznie na 1 minutę z możliwością regulacji skokowo od 30 do 600s włączane zdalnie
  • zintegrowany odbiornik Bluetooth® (2,4 GHz)

Przyłącza:

Fotokomórki, zabezpieczenia krawędzi zamykającej, zewnętrznych elementów sterujących, akumulatora awaryjnego Zabezpieczenie przed podniesieniem bramy.

Obudowa:

aluminium i tworzywo sztuczne.

Zakres temperatur:

od -20oC do +60 oC.

Szyna prowadząca:

FS10 

Szyna do napędów - tylko w firmie Hörmann

  • Automatyczne ryglowanie bramy w szynie napędu: Ta brama garażowa podczas zamykania automatycznie się rygluje w prowadnicy, co bardzo skutecznie zabezpiecza przed jej podważeniem. Ryglowanie bramy  jest czysto mechaniczne, a więc działa także w razie braku prądu!
  • Bardzo płaska prowadnica: Napędy z prowadnicą o wysokości jedynie 30 mm pasują do każdej popularnej bramy garażowej i dlatego idealnie nadają się do późniejszego montażu w gotowych bramach.
  • Wewnętrzne odryglowanie awaryjne: Przy braku  prądu można wygodnie otwierać bramę od środka.
  • Uniwersalny zabierak bramy: do bram uchylnych i bram segmentowych.
  • Niewymagający konserwacji pas zębaty:  wzmocniony włóknem kewlarowym jest szczególnie odporny na rozerwanie i  jest bardzo cichy w eksploatacji. Nie wymaga smarowania ani oliwienia – jest to istotna zaleta w porównaniu do napędów łańcuchowych czy wrzecionowych.
  • Automatyczne napinanie pasa: mechanizm sprężynowy jest na tyle silny iż automatycznie napina pas zębaty i zapewnia w ten sposób zawsze miarowy, spokojny bieg bramy.

HÖRMANN - marka, której warto zaufać!

Zapraszamy do kontaktu. Nasz zespół chętnie odpowie na wszelkie pytania.

hCaptcha