Napęd elektryczny SupraMatic E i P
Napędy elektryczne SupraMatic
SupramaticE
Dane napędu:
Silnik przekładniowy 230-240V/24V, tryb pracy 0,20 kW, siła ciągania i naciągu 800 N, prędkość otwierania ok. 25 cm/s ,oświetlenie 20 led, maxymalny wymiar bramy 5500x3000,max powierzchnia bramy 13,75 m2, ilość miejsc parkingowych 12, ilość cykli bramy na dzień max 25
SupramaticP
Dane napędu:
Silnik przekładniowy 230-240V/24V, tryb pracy 0,20 kW, siła ciągnięcia i naciągu 1000 N, prędkość otwierania ok. 25 cm/s (w przypadku bram o powierzchni ponad 9m2 max.0,22 m/s),oświetlenie 30 led ,maxymalny wymiar bramy 6000x3000, max powierzchnia bramy 15 m2, ilość miejsc parkingowych 12, ilość cykli bramy na dzień max 25
Elektroniczny układ sterowania:
Sterowanie mikroprocesorowe, automatyczne zapamiętywanie ustawień układu rozłączajacego i położeń krańcowych, łagodny start i zatrzymanie, podwójny elektroniczny wyświetlacz 7-segmentowy, regulowane oświetlenie i częściowe otwarcie, funkcja automatycznego zamykania z możliwością regulacji, czas zatrzymania po aktywacji 5-300 s (uwaga: wymaga zastosowania fotokomórki). Sterowanie na impuls
Oświetlenie
30 diod LED z funkcją biegnącego światła w kierunku ruchu bramy
Szyna prowadząca:
Samonośna szyna stalowa z pasem zębatym poliamidowo poliestrowym i z suwakiem prowadzącym z tworzywa sztucznego; automatyczny naciąg pasa transmisyjnego – 1.częściowa
Wyposażenie standardowe:
- kompletny, cyfrowy system zdalnego sterowania wyposażony w nadajnik ręczny czterokanałowy HSE 4 BS (czarny z nakładkami z tworzywa sztucznego)
- zintegrowany dwukierunkowy odniornik 5-kanałowy BS pracujący na częstotliwość 868,3 MHz
- szybkie rozryglowanie obsługiwane od wewnątrz
- przewód sieciowy z wtyczką uniwersalną z uziemieniem,
- zintegrowane oświetlenie garażu, nastawione fabrycznie na 1 minutę z możliwością regulacji skokowo od 30 do 600s włączane zdalnie
- zintegrowany odbiornik Bluetooth® (2,4 GHz)
Przyłącza:
Fotokomórki, zabezpieczenia krawędzi zamykającej, zewnętrznych elementów sterujących, akumulatora awaryjnego Zabezpieczenie przed podniesieniem bramy.
Obudowa:
aluminium i tworzywo sztuczne.
Zakres temperatur:
od -20oC do +60 oC.
Szyna prowadząca:
FS10
- Automatyczne ryglowanie bramy w szynie napędu: Ta brama garażowa podczas zamykania automatycznie się rygluje w prowadnicy, co bardzo skutecznie zabezpiecza przed jej podważeniem. Ryglowanie bramy jest czysto mechaniczne, a więc działa także w razie braku prądu!
- Bardzo płaska prowadnica: Napędy z prowadnicą o wysokości jedynie 30 mm pasują do każdej popularnej bramy garażowej i dlatego idealnie nadają się do późniejszego montażu w gotowych bramach.
- Wewnętrzne odryglowanie awaryjne: Przy braku prądu można wygodnie otwierać bramę od środka.
- Uniwersalny zabierak bramy: do bram uchylnych i bram segmentowych.
- Niewymagający konserwacji pas zębaty: wzmocniony włóknem kewlarowym jest szczególnie odporny na rozerwanie i jest bardzo cichy w eksploatacji. Nie wymaga smarowania ani oliwienia – jest to istotna zaleta w porównaniu do napędów łańcuchowych czy wrzecionowych.
- Automatyczne napinanie pasa: mechanizm sprężynowy jest na tyle silny iż automatycznie napina pas zębaty i zapewnia w ten sposób zawsze miarowy, spokojny bieg bramy.
HÖRMANN - marka, której warto zaufać!
Zapraszamy do kontaktu. Nasz zespół chętnie odpowie na wszelkie pytania.